Online kampány indult a magyar termékek népszerűsítéséért

Online kampány indult a magyar termékek népszerűsítéséért – mondta Benedek Eszter, a Magyar Termék Nonprofit Kft. ügyvezetője az M1 aktuális csatornán szombat reggel.

A kampány szervezői a vásárlók figyelmét szeretnék felhívni arra, hogy válasszanak magyar termékeket többek között azért, mert így munkahelyeket teremtenek, óvják környezetüket, és sok esetben egészségesebb termékekhez is juthatnak hozzá – mondta a szakember.
A kampány két célcsoportja a családosok és a fiatalok. A napokban bemutatott kampányfilmet már mintegy százezren látták, a cél, hogy ez a szám év végéig elérje az egymilliót – tette hozzá Benedek Eszter.

“A kampányfilm nem konkrét termékekre vagy kifejezetten a védjegyre koncentrál, hanem a közösségi élmény, összefogás fontosságát hangsúlyozza, ezért a videóban nem is statiszták, hanem a Magyar Termék szimpatizánsai, illetve a védjegyhasználók munkatársai láthatók” – áll a Magyar Termék közleményében. A forgatáson részt vett a Republic zenekar, Caramel, Kiss Ádám humorista, Árgyelán Kriszta rádiós műsorvezető vagy Katus Attila aerobikoktató is. Facebook-oldaluk is van, például nyereményjátékokkal https://www.facebook.com/amagyaranyero/.

 

 

 

Facebook Comments
%d blogger ezt szereti: